karin_deklerk
"De backoffice van een organisatie als 'De Activiteit' moet altijd soepel lopen en tot in de puntjes geregeld zijn"
Karin de Klerk
Secretariaat

Bij De Activiteit ben verantwoordelijk voor de administratie. In mijn rol ben ik dagelijks bezig met het plannen en organiseren van de cursussen die wij aanbieden, en zorg ik ervoor dat alles op administratief gebied soepel verloopt. Dit houdt onder andere in dat ik de e-mail correspondentie beheer de boekhouding bijhoud en verschillende secretariële werkzaamheden verricht.

Voor deze vragen moet je bij Karin de Klerk zijn:

Ik ben werkzaam van maandag tot en met donderdag, van 8.00 tot 16.30 uur. Mijn doel is om ervoor te zorgen dat alle administratieve processen efficiënt en nauwkeurig worden uitgevoerd, zodat onze cursisten en collega's zich kunnen concentreren op wat echt belangrijk is.

Heb je vragen? Ik sta altijd klaar om te helpen!

Fijn dat je de website van De Activiteit bezoekt!

Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies voor het bijhouden van statistieken (de cookies van Google Analytics zijn volledig geanonimiseerd), om voorkeuren op te slaan, maar ook voor onze marktetingdoeleinden. Door op ‘meer informatie’ te klikken kan je hier meer over lezen. Door op ‘Accepteren en doorgaan’ te klikken ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in ons privacybeleid.